Ochrona danych osobowych
I. Podstawowe postanowienia
1. Administratorem danych osobowych zgodnie z art. 4 ust. 7 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz o swobodnym przepływie tych danych (dalej: „RODO”) jest AUDIOSTUDIO s.r.o., NIP: 25853589 z siedzibą przy Vodární 1179/1a, 779 00 Olomouc (dalej: „administrator”).
2. Dane kontaktowe administratora to
Adres: Vodární 1179/1a, 779 00 Olomouc
Imię: Daniel Oudes
Email: superhifi.cz@gmail.com
Telefon: +420 608 752 475
3. Danymi osobowymi są wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej; osobą fizyczną możliwą do zidentyfikowania jest osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności w odniesieniu do określonego identyfikatora, takiego jak imię, numer identyfikacyjny, dane lokalizacyjne, identyfikator sieciowy lub na podstawie jednego lub więcej szczególnych elementów fizycznej, fizjologicznej, genetycznej, psychicznej, ekonomicznej, kulturowej lub społecznej tożsamości tej osoby fizycznej.
4. Administrator nie powołał/ powołał inspektora ochrony danych. Dane kontaktowe inspektora to:
II. Źródła i kategorie przetwarzanych danych osobowych
1. Administrator przetwarza dane osobowe, które mu Państwo przekazali, lub dane osobowe, które administrator uzyskał na podstawie realizacji Państwa zamówienia.
2. Administrator przetwarza Państwa dane identyfikacyjne i kontaktowe oraz dane niezbędne do realizacji umowy.
III. Prawny powód i cel przetwarzania danych osobowych
1. Prawnym powodem przetwarzania danych osobowych jest
- realizacja umowy między Państwem a administratorem zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
- uzasadniony interes administratora w zakresie świadczenia marketingu bezpośredniego (w szczególności w celu przesyłania informacji handlowych i newsletterów) zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
- Państwa zgoda na przetwarzanie danych w celach marketingu bezpośredniego (w szczególności w celu przesyłania informacji handlowych i newsletterów) zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO w związku z § 7 ust. 2 ustawy nr 480/2004 Sb., o niektórych usługach społeczeństwa informacyjnego, w przypadku, gdy nie doszło do zamówienia towaru lub usługi.
2. Celem przetwarzania danych osobowych jest
- załatwienie Państwa zamówienia oraz wykonanie praw i obowiązków wynikających z umowy między Państwem a administratorem; przy zamówieniu wymagane są dane osobowe, które są niezbędne do pomyślnego załatwienia zamówienia (imię i nazwisko oraz adres, kontakt), podanie danych osobowych jest koniecznym warunkiem zawarcia i realizacji umowy, bez podania danych osobowych nie jest możliwe zawarcie umowy ani jej realizacja ze strony administratora,
- wysyłanie informacji handlowych i prowadzenie innych działań marketingowych.
3. Ze strony administratora nie dochodzi / dochodzi do automatycznego podejmowania decyzji w rozumieniu art. 22 RODO. Z takim przetwarzaniem wyrazili Państwo wyraźną zgodę.
IV. Okres przechowywania danych
1. Administrator przechowuje dane osobowe
- przez czas niezbędny do realizacji praw i obowiązków wynikających z umowy między Państwem a administratorem oraz dochodzenia roszczeń z tych umów (przez okres 15 lat od zakończenia umowy).
- do czasu, gdy zgoda na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych zostanie odwołana, nie dłużej jednak niż 5 lat, jeśli dane osobowe są przetwarzane na podstawie zgody.
2. Po upływie okresu przechowywania danych osobowych administrator usunie dane osobowe.
V. Odbiorcy danych osobowych (podwykonawcy administratora)
1. Odbiorcami danych osobowych są osoby
- uczestniczące w dostarczeniu towarów / usług / realizacji płatności na podstawie umowy,
- zapewniające usługi prowadzenia e-sklepu (Upgates) oraz inne usługi związane z prowadzeniem e-sklepu,
- zapewniające usługi marketingowe.
2. Administrator nie ma / ma zamiar przekazać danych osobowych do państwa trzeciego (do kraju spoza UE) lub organizacji międzynarodowej. Odbiorcami danych osobowych w państwach trzecich są dostawcy usług mailingowych / chmurowych.
VI. Twoje prawa
1. Zgodnie z warunkami określonymi w RODO masz
- prawo dostępu do swoich danych osobowych zgodnie z art. 15 RODO,
- prawo do poprawienia danych osobowych zgodnie z art. 16 RODO, a także ograniczenia przetwarzania zgodnie z art. 18 RODO.
- prawo do usunięcia danych osobowych zgodnie z art. 17 RODO.
- prawo do wniesienia sprzeciwu przeciwko przetwarzaniu zgodnie z art. 21 RODO oraz
- prawo do przenoszenia danych zgodnie z art. 20 RODO.
- prawo do odwołania zgody na przetwarzanie pisemnie lub elektronicznie na adres lub e-mail administratora podany w art. III tych warunków.
2. Dodatkowo mają Państwo prawo złożyć skargę do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uważają Państwo, że naruszone zostało Państwa prawo do ochrony danych osobowych.
VII. Warunki zabezpieczenia danych osobowych
1. Administrator oświadcza, że przyjął wszelkie odpowiednie techniczne i organizacyjne środki w celu zabezpieczenia danych osobowych.
2. Administrator przyjął techniczne środki zabezpieczające miejsca przechowywania danych oraz miejsca przechowywania danych osobowych w formie papierowej.
3. Administrator oświadcza, że do danych osobowych mają dostęp tylko upoważnione przez niego osoby.
VIII. Postanowienia końcowe
1. Składając zamówienie w formularzu zamówienia online, potwierdzają Państwo, że zapoznali się z warunkami ochrony danych osobowych i że akceptują je w pełnym zakresie.
2. Z tymi warunkami zgadzają się Państwo, zaznaczając zgodę w formularzu internetowym. Zaznaczając zgodę, potwierdzają Państwo, że zapoznali się z warunkami ochrony danych osobowych i że akceptują je w pełnym zakresie.
3. Administrator ma prawo zmieniać te warunki. Nową wersję warunków ochrony danych osobowych opublikuje na swojej stronie internetowej, a także wyśle Państwu nową wersję tych warunków na podany przez Państwa adres e-mail.
Te warunki wchodzą w życie z dniem 1. 4. 2022